my anniversary

Daisypath Anniversary tickers

besday iris

Lilypie Second Birthday tickers

28 Julai, 2011

membeli belah disana...



ni la namanya rezeki nk masuk bln ramadhan.. hehehe.
mggu lepas sy dpt voucher lg dr mam besar.. blh la kami beli brg dapur wat belanja bln puasa nnti.. :) thx mam!!

gift voucher Giant RM200.
& gift voucher Jusco RM50.

cam gini la rupanyer..

-

-





smlm kami dh g berabihkan voucher tue sume. mula2 kami pegi giant bt caves, pastu kami pegi serbu lak lak jusco au2 setiawangsa.. kat giant kami beli brg2 dapur & makanan ringan yg lain. sampaikan terlebih bajet jugak la.. huhu..

pastu kat jusco kami habiskan ngan beli baju keje sy & mr.papa. dapat jugak carikan si kecil iris sepasang baju.. kat sana pun, byk jugak kami kena tambah cash!!! hehehe..
( xpe la, bknnya selalu kami bershopping kat sana)
:D

alhamdulillah, murah rezeki kami..
psstt... nnti big boss bg lg yer.. kikikiki.
tahu lepas sy dpt gift voucher tesco Rm400 hinggit.. tp, nape tahun nie ckit jer..

duit raya pun jgn dilupa yer..
:)


25 Julai, 2011

ini la keje kami bile weekend day tiba.. =)




asl hujung mggu mesti kami kemana2 ajer wlupun utk sehari.. so, mggu nie kami ke
umah abg wan kat balakong smbil lunch kat sana.. smbil menyelam, minum air.. kekeke..
ekceli kami bkn suka2 kesana, kami dtg melawat k.ifa (isteri a.wan) keguguran mggu lepas..
menurut doktor baby dlm perut x membesar.. so, doktor takut nk amik risiko.
sabar yer kak.. insyaallah rezeki akan ada nnti.. :(

wlupun masih dlm keadaan brpantang, akk sempat lagi jenjalan kat putrajaya.. huhu.
tp bknnya berpantang mcm bersalin dulu2..
nie sempoi punyer...

nie la kami sewaktu disana..


-


-


-


-


-





msa nie tgh tggu dorang bersiap kat depan umah a.wan.. mulanya tidak dirancang, pastu tiba2 a.wan ajk g jenjalan kat putrajaya lak sambil amik angin ptg..
hhiihi..

>


>


>


>









sgt penat tp puas hati coz dpt jugak kasut 'cinderella' berada dlm genggaman sy. kami singgah kat Vincci di alamanda, putrajaya . :D

MOOD > of coz ler hepi & berbaloi2..
:)


psstt: kami dh belikan IRIS almari baju utk die.. so sweet!! mulanya nk cari color pink, tp dh habis stok la plak!! geramnyer.. :P

P/S: mak teh winduu iris yer?? nnti dtg la jumpa ngan iris kat cni..
skrg iris dh makin nakal & suka buat mama die semputtt..
kekeke...


23 Julai, 2011

kenapa la macam nie!!






mood skrg x tahu la nape.. kejap naik ,kejap turun..mgkin sebab bln ramadhan
akn dtg menjelma x lama lg.. so excited sgt2. xkan sbb tue kot, rsa cam malas nk keje skrg nie. tp..
Jajarkan ke Tengah

kena keje jugak utk mencari rezeki smbil tolong mr.papa utk tambah pendapatan bulanan..
huhuhu. dh la every month byk benda yg kena byr...
harap hati nie punyai byk kesabaran.. :)

P/S: mgupdate blog smbil melayan bola sepak- mlsia vs singapore..
aduh.. bising la cik abg nie, dgn bertepuk tampar smbil mnjerit.. huhu.. dh rsa cam duk kat sure heboh lak.. padahal tgk bola ber3 jer ngan iris.. hehehe..
:D


22 Julai, 2011

tahu pun nk pujuk!! :D



mmg mcm tue ek klu dh jadi bos nie..
mula2 die wat kita terasa hati & pastu pujuk kita blk???
hehehe.. lawak tul la.

ekceli sy terasa hati ngan bos td, pastu smpi jer umah tgk2 bos dh mesej memujuk dh..
hhihii.. saja jer tarik muka ckit, nk try test tgk!! hahaah..
akhirnya terperangkap jugak die.. :)

mmg nakalkan sy nie??
x baik tau pn.ila wat mcm tue kat bos.. :D

sy cuma majuk ckit jer td ngan bos, tp terasa hati jugak la ngan die..
smpai jer umah, terus luahkan kat blog.. tgk2 terima sms dr bos lak..
bos nie baca blog sy ke??
hhhrmmm..

note: skrg dh x terasa hati & x majuk jugak..
mood hujung mnggu dh dtg, so plan kami x tahu lg..
td dh ajak mr.papa g terjah kat 'VINCCI' utk cari kasut tue jugak..
nasib baik dpt lampu hijau dr mr.papa..
thx dear.
:D


P/S: mmg setiap manusia memerlukan 'Hati'.


terasa betul hati arini... :(





sumber google


hhmmm.. kenapa la hati mcm nie..
kan bagus klu hati nie keras cam batu,
tak ada perasaan yg blh mgganggu fikiran kita..

hati oh hati!!

klu xda hati pun ok jugakkan??
baru la kita senang tanpa dibayangi apa2 perasaan
nk diluahkan tp, takut disalah ertikan..
just..

simpan di dlm hati.
smpai hilang..

:(

P/S: stress ngan big boss yg mulut cam laser jugak.. huhuu..



21 Julai, 2011

again.. bosannya!!

ptg semlm terima sms dr big bos.
' pn.ila, tomorrow u have to fully uniform coz got photo shoot for
C.E.C vacancy poster.. tq from ms gip'

adoii.. leceh la nk kena pakai full uniform nie..
selalunya sy dtg opis, pakai ' office wear' saja.. huhuu.
nie siap nk kena pkai bow lagi.. eee.. rimas!!

tp nk wat camana dh arahan mam besar.. :)
nasib baik baju lama masih muat lagik. klu x,
selamat tinggal la yer..

photo shoot td memerlukan beberapa org CEC.. tp kenapa sy terpilih??
padahal masih ramai lg CEC yg lain..
sy cuma permanent kat opis saja buat itinery utk korang sume.. hehhe.

whatever la!!!

nie la antara gambar2 yg diambil oleh studio dept kat Wisma KFC.
:D

<


<


<




< SO GOOD >

nie la antara model2 yg tercalon.. ahaksss..
( model ker??) uuweekk..
:P





posing time... kami nie lebih byk main dr serius.. hihii.
nk wat camana dh mmg kami nie kanak2 riang
:D

ppsstt.. jgn salah sangka yer sbb kami wat bentuk 'LOVE' tue..
bkn maknanya kami tgh bercinta tp kami lebih kepada mcm adik ngan kakak..
mamat kat sblah tue mmg selalu cari gaduh ngan sy.. tp..
mintak tolong pape pun ngan sy jugak..
kami mcm adik beradik kembar ajer.. huhu..
asl jumpa jer mesti akan ckp kat sy, yg die tue budak paling comell..
uuuweekkk.. kiikii..

ada lagi ker..

<


<


<

isshh!!
:D








nampak x?? dorang la my best friends.. sy sayang kamu sume.
dr belah kanan is = cik zaza, mama sue, deen, ayoi & yg peluk sy tue
adalah cik zura kita.. die la yg paling kepoh klu dtg kat opis..
:)


P/S: nnti big boss akan pilih mana 1 gambar yg berkenan di hati.. ekceli byk gambar yg diambil ptg td.. big boss akan pilih gmbar mana yg paling sesuai utk dijadikan poster dan akan dihantar ke studio blk utk diedit & akan dicantikkan sebaik mungkin.. huhu... pastu akan dihantar & dikurier kat sume KFC birthday party outlet yg ada di mlsia nie..
:D


19 Julai, 2011

Mood di mlm hari.. :D



dh lama kami x jengah ke sini.. rasanya last pegi bln lepas.
pastu nk singgah tgk wayang sekali coz ada tiket free lagik..
ada sapa2 nk titutt? tp citer apa skrg yg ada kat panggung ek??

:D


>

>

>

>




tunggu kedatangan kami yer..
mood shopping dtg lagik!!! camana nie??

yg penting sy nk singgah ke 'VINCCI' dulu.. sbb dh lama berkenan kat kasut
CINDERELLA tue..
:D