my anniversary

Daisypath Anniversary tickers

besday iris

Lilypie Second Birthday tickers

05 Februari, 2011

my personal details..


serba sedikit mengenai diriku ini..:)

nama sebenarku adalah mazila bt ibrahim@ abd.ghani..berumur 24 thun (muda lgkan) hihi..aku anak g ke5 dr 6 org adik beradik..agak manja jugak ngan my parents coz anak bongsu pompuan la ktakan.huhu.masa sek rendah aku brsekolah d sek.keb sri kiambang kat kelantan smpai darjah 6.pastu aku pindah sekolah ke triang pahang sampai ting 5 kat sana coz my parents ada bukak restoran dsana. aku ada 3 org abg, sorang kakak & sorang adik.. sume dh kawen cuma abg aku yg no2 belum brtemu jodoh lg & adk bongsu masih brsekolah tingktan 5 thun nie.aku bekerja di KFC Holdings Sdn.Bhd. sbgai C.E.C ( childrens event coordinator) yg mana kerjaku ini totally kena suka ngan kanak2 coz my positions is a birthday party line di KFC. mempunyai 2 org kakak ipar & sorang abg ipar yg mana smuanyer mmg 1 kepala..hihi.anak buah dh 8 org sumenyer yer..hihii. (gandingan mantap) 3 lelaki & 5 pompuan..aku nie mujdah menitiskn air mata, sgt sensitif, mudah merajuk(lg2 ngan mr.papa) ahakss.., mudah bersimpati kat org, sgt cer( tp ewet tntang alam prsekitaran, sgt mnjaga hati & perasaan org lain (x thu la plak tiba2 ada buat org trsentuh hati tnpa disedari), sempoi, suka shopping & window, suka tgk tv, dan bca majalah..itulah serba sedikit tntang diriku ini..:)



p/s: sbnarnya mata nie dh ngantuk, tp dsebabkan x leh tido, so nie kejeku ble dh malas n tido..huhu.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan