waaaa....arini duk opis tension giler ngan perangai manusia yg bermacam2 karenah nie..rsa nk trkeluar jer taik telinga nie asyik duk ckp ngan cust. jer dlm telefon..huhuuu.. tp nk wat camana?? customer is always right...betul x?? tp ada cust yg ok tau! lemah lembut jer suaranya.. pastu siap borak2 lg ngan cust tue..hihiii..cust la yg membyr gaji sy selama nie..hahaha.. still maintain lg, wlupun dlm kepala otak dh berserabut...tp..ila akan sentiasa senyum, senyum & senyum..:).
Hibah: Kalau ambil hibah atas nama seseorang, itu macam letak harga pada
nyawa.
-
Hari ni berderet-deret isu pasal takaful. Ada yang whatsapp En Wan and
whatspp staff GreenAard mintak aku ulas isu takaful. Pastu ada a few cases
client E...
22 jam yang lalu
Tiada ulasan:
Catat Ulasan