my anniversary

Daisypath Anniversary tickers

besday iris

Lilypie Second Birthday tickers

19 Ogos, 2011

hepi besday my dear!!! :D





Jajarkan ke Tengah

hepi besday to you.
hepi besday to youuuu.
hepi besday to papa iris,
hepi besday to youuu....
:D


semoga abg sentiasa dilindungi & diberkati
olehNYA..

semoga perhubungan kita kekal hingga ke hujung nyawa..
ayang sayanggg sgt2 kat abg!!!
:)

you really2 perfect for me!!
i'm so lucky to have a husband like you!
my love for you grows and grows with each passing year!
you are still the man of my dreams,
i can't imagine living without you at my side,
you're not just my husband, you're also my best friend!!

HAPPY BIRTHDAY DEAR!!
muaaahhhh3..
:D

p/s: nnti ayg belanja abg mkn kat hotel intercontinental ek, kuuikui..
dpt discount ckit.. huhuu.
pastu nnti ayg belanja abg beli baju raya ok!!
:)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan