my anniversary

Daisypath Anniversary tickers

besday iris

Lilypie Second Birthday tickers

27 November, 2012

:: percutian family coming soon ::

Dah nak hujung tahun rupanya.. Hrrmmm. Tahun baru akan tiba x lama lg.. Kepala masih pening tgh pikir kemana kami 1 family nak buat trip " family day ". Insyaallah.. Klu xda pape aral melintang musim cuti sekolah awl tahun depan. Skrg tgh survey kat mana2 yg best.. First planning kami nak ke ' pulau pangkor ' then second nk ke ' pulau tioman '.. Tapi masih dlm perancangan lg. Tgk pd keadaan cuaca mcmana, klu cuaca mengizinkan kami akan ke pulau2 yg dipilih. Tp klu cuaca x mengizinkan kami akan ke tmpt yg jauh dr pulau. Heheee..
Yang penting step 1 dh settle iaitu survey tmpat penginapan yg selesa tp harga berpatutan. Then step 2 pun settle, sy dah tmpah sume baju yg sama nanti mengikut saiz masing2 utk dorang sume.. Then step 3 masih dlm proses lg. Insyaallah akan settle bln depan. Tak sabar rsanya nak pegi bercuti ngan family sume. ;-)
Dlm 2 mggu akan dtg pun kami akan pegi bercuti ngan family jugak. Yang nie belah husband.. Waaahhh!! Syoknya.. Nie nak kena standby duit lebih nie.. Kekeee.
Psssstttt.... Mama D dah booking ke hotel " hard rock " kat penang tue??? Hihiiihii.. Leh kita sama2 merasa duk ctu. Huhuu. ;-)
Ok!! Cuti sy dah habiss for this year.. So, tggu next year lak bru leh cuti pnjg.. Wink2!!

Published with Blogger-droid v2.0.8

3 ulasan:

  1. Hard Rock!! hehee... alamatnyer balik jer dr peneng akak "puasa" smp gaji hujung bulan.. kikiki

    BalasPadam
  2. Mama mya : hehehee... Sama la kita kak. Klu check in kat ctu, ramai2 lah kita berpuasa smpai hujung bln yer.. Kikii.

    BalasPadam
  3. Assalamualaikum Tuan/Puan.


    Salam dari Kita Holidays Travel & Tour Indonesia.
    Kalau Tuan/Puan nak melawat ke Indonesia, jangan risau hati sila hubungi :

    KITA HOLIDAYS TRAVEL & TOUR INDONESIA
    Tour operator & Travel Agency

    Sebuah serikat yang punya legalitas di Indonesia, memberikan pengkhidmatan tour ground handling di beberapa daerah yang favorit untuk di lawati. Kami arrange secara profesional dan dengan penuh rasa kekeluargaan, juga dengan harga tour yang sangat berpatutan sekali seperti ke : Padang dan Bukittinggi Tour, Aceh Tour, Medan Tour, Jakarta dan Bandung Tour, Jogjakarta Tour, Bali Muslim Tour dan sewa kenderaan.

    Contact person : Amsyahril
    Mobile : +6285263007445
    E-Mail : am_holidays@yahoo.com / kita_holidays@yahoo.com / kitaholidays@yahoo.com.


    BalasPadam