my anniversary

Daisypath Anniversary tickers

besday iris

Lilypie Second Birthday tickers

04 Mac, 2013

oppssss!!! ini mmg paling aku x suka:-P

alahaiii... secret admirer la sgt!!! x nmpak ke yg aku duk dtg ngan blk keje ngan mr.papa.?? tension makkk.. hehehee.. harap2 sy x thulah sapa gerangan orgnya itu. paling tidak, aku sound setepek jer kang.. fuhhh!! garang kot.. :-P
nie lg aku tension, kang ada yg kena block or unfriend kat fb nie kang. hrrmm.. 3,4 org duk " PM " nak mengayat, mengorat, berkenalan... macam2 lglah. mmg aku tak layanlah keje yg mmg xda faedah lgsung nie..
nie siap berhantar kek bagai.. sumpah!! aku x sentuh kek tue lgsung, last2 dah sejuk beku dlm frige kat pantry tue.. suk kakak lady tea tue jer yg makan.. huhuu.. sorry yer kpd gerangan yg mengirimnya, i tak layan kek bagai nie, paling tidak pun makan2 lah kat hotel 7* ke, barulah berbaloi.. hahhahahaa...
mood : batuk & selsema.. sgt x selesa badan. smpaikan nk bernafas pun kena guna mulut.. ubat dah macam2 mkn dah still x jln jugak!!! fening... fening... i need more oksigen plsss!!!  :-(
selamat malam..

Published with Blogger-droid v2.0.8

Tiada ulasan:

Catat Ulasan