my anniversary

Daisypath Anniversary tickers

besday iris

Lilypie Second Birthday tickers

29 Mei, 2013

¥ biarlah rahsia ¥

Wahhh!! Dh lama x update blog kan.. tetiba hari nie rsa nk bercerita plak.. hehee.. sebabnya tgh bosan menunggu jam pkul 5.30pm.. x sabar nk blk kg makan nasik kenduri.. hehee..  skrg sy lebih suka layan intagram dgn layan keekerrssss!!!! Hahaha.. sorrylah yer klu sesapa follow sy mesti perasankan skrg lebih byk bercerita soal hati.. hrrmm.. exceli, sy ok ngan sume org.. termasuklah kwn2, adik-beradik & sesapalah yg mengenali diriku ini.. pastu skrg asyik luah kat ig dan keek.. so, kwn2 sume pm tanya " dah ko kenapa cik ila ooii " ko terasa hati ngan aku ke??? Hehee.. sorry la babe, bukan utk korang yg aku tujukan.. hhuhu.. sian dorang sume.. tetiba rsa bersalah plak. Kekee.. hrrrmm..  xda org yg thu aku terasa hati ngan sapa.. biarlah aku sorang jer yg thu..  adakah dgn jiran sebelah umah or mak cik blkg umah aku???? hahahaa.... check it out!!!! :-)

Published with Blogger-droid v2.0.10

Tiada ulasan:

Catat Ulasan