Heheee.. Itulah die keletah anak dara maniss sowang nie. Macam2 gaya ada, smpai mama pun semput dibuatnya. Apatah lagi papa die.. Huhuu. Klu jumpa tmpat permainan mcm tue, jawabnya x trlayan la sume org. Letih nak mengejarnya sana sini.. Alahai iris.... Nnti suh papa beli tmn permainan tue letak kat umah yer.. Kikiiii.
Pssttt.. Akhirnya dpt gak sy beli spsang kasut td kat ' dr.cardin' msa tgh beli brg dapur kat tesco ampang.. Thatss why sy suka pegi sna, pdahal ada niat lain.. Huhuu. Macih yer mr.hubby cayanggg ucukkk!!! Heheee..
Wink2..
GreenAard: Cara paling mudah is kira Waist-to-Height Ratio (WHtR)
-
Nak tahu badan kita overweight atau tak, jangan tengok berat badan. Ukur
pinggang juga. Ini aku selaku highlitekan. Sebab kadang-kadang angka atas
penimba...
3 minggu yang lalu






Tiada ulasan:
Catat Ulasan