Minggu lepas surat dh dihantar.. tak berani nak jumpa big boss, last2 letak jer ats table dia masa nk blk umah. Keesokkannya.. terima panggilan dr bos " cik ila pls come my place for a while "..
Discuss punya discuss dh nk lunch hour bru discussion kami habisss.. tue buka for a while tapi dh jadi a longg while.. kekee.
So, bos bg dateline smpai esk. Dia suh sy bincang dlu ngan mr.papa camana coz dia bg sy spcial offer. Skrg sy akan demand cow2 punya. hahaaa..
We well so for tomorrow yarhhh!!!
Wink2!!
Aku dulu hantar surat resign sebab memang nak berhenti. Bukan acah-acah.
-
Macam yang aku pernah cakap, aku boleh terasa-rasa post macam ni akan
didelete. Betul pun. Tak lama lepas tu, dia delete, maybe sebab lagi banyak
kecam da...
3 minggu yang lalu

Tiada ulasan:
Catat Ulasan