Another 3 days to go. Selamat tggal kl.. Aduh!! Caner nie?? I will miss my hubby & my lil daugther iris also. Nak wat camana, mama trpaksa outstation lg. Same last year.. Tp kali nie agak jauh ckit... Xda la jauh mana pun, but still kat dlm negara malaysia jugak. Jauh la ckit dr last year punya tmpat tue. Huhuu..
Pasni mesti tido mlm x lena, sbb xda bantal peluk kat sebelah. Selalunya mr.papa yg jadi mangsa peluk coz perutnya yg mengalahkan bantal yg empuk dam lembut tue.. Kekeee. Mesti rindu nak cayang pipi iris tiap2 mlm sblum tido. Hrrrmmmm.. Mama akan cuba kuatkan semangat mama selama 3 hari mama kat sna ok!!
Mama will miss both of u.. Mmuaaahhh!!
Wink2!!
Kisah sondol-menyondol.
-
A: Mangsa
B: Lelaki
C: Perempuan sesuatu
F: The rest
Apa yang aku tulis ni kisah biasa yang kita selalu dengar dan baca kat
media sosial. Kisah sondol-me...
3 minggu yang lalu


Tiada ulasan:
Catat Ulasan