Sekejap jer rasa, tgk2 dh nak habis tahun 2012.. So, mcm biasa every year of january kami akan berannual dinner. Heheee.. so, skrg tgh pening kpala nak dress up mcamana. Huhuu..
Theme utk next year adalah " magical fantasy " ala.... Yg mcm anugerah skrin aritu.. Opss!! Ada cannn tak klu sy nak dress up mcm erra fazira jadi " snow white " tue.. Hihiii.. Tak pun queen mcm neelofa. Hoohooo. ;-) ok.. Berangan dlu yer yg penting.
Tgk2 kan i pakai baju office wear jer sbb x sempat nk tukar baju mcm dlu. Kkikii.. I pasrah jer. :-P
So, annual date is 15hb january at berjaya times square. Hopefully dpt menang fancy dress pun best jugak. Leh berhoneymoon kat phuket.. Hahaaa.. ( dpt saguhati pun dh kira untung ) blh lah jenjalan kat dlm malaysia.. Huhuu.
Check it out!!!
Kisah sondol-menyondol.
-
A: Mangsa
B: Lelaki
C: Perempuan sesuatu
F: The rest
Apa yang aku tulis ni kisah biasa yang kita selalu dengar dan baca kat
media sosial. Kisah sondol-me...
3 minggu yang lalu

Tiada ulasan:
Catat Ulasan