Saya nak beli kasut " nike " lagi satu psg?? Heheee.. Senang nak buat jogging nnti. Huhuu.. Klu blh kami nak amalkan senaman every weekend. Barulah sihat dan kuat. Hahaaa.. Padahal every weekend pun kami bersenam ngan berjln sana - sini. Heheeee.. Kannn?? ;-)
Tensionnya arini kat opis, supposely sy ber2 arini kat opis but tiba2 kwn lg sorang mc coz morning sickness yg amat teruk. Sy paham keadaan org mengandung nie sbb sy penah alaminya dlu. Huhuu.. Boleh tak sy nak anta surat resign & nak duk umah jer. Xda la tension sgt melayan karenah cust nie. Huhuu.. Apa boleh buat.... :-(
Psssttt.. Will coming soon!! Hahaaaa..
Wink2!!
Kisah sondol-menyondol.
-
A: Mangsa
B: Lelaki
C: Perempuan sesuatu
F: The rest
Apa yang aku tulis ni kisah biasa yang kita selalu dengar dan baca kat
media sosial. Kisah sondol-me...
3 minggu yang lalu


Tiada ulasan:
Catat Ulasan