Wahhhh!! Tiba2 nk sharing maring kat cni plak. Kekeee.. Nie la die, sourvenir yg sy dpt dr bos. Cantikkan?? Huhuuu.. Yg hitam pnjang tue adalah pen, pastu patung shrek, dan lg satu dpt pelekat yg letak kat freezer tue. So cute.. Tp x sempat nk amik gmbar dlu, terus lekat kat peti ais.. Heheee.. Thx bos coz masih mengingatkan diriku wlupun kamu di tmpat ' kota singa ' yg sungguh besttt tue. Ceewaahh!! Heheee.
Ok.. Berbalik pd citer singapore tue, mlm nie ngah, k.ieza, azan & adik ieka akan gerak ke kota singapore dgn menaiki keretapi tanah melayu.. Mereka akan smbut anniversary kat sna nnti. So swettt!! ;-) Hope kamu semua enjoy disana yer.. Dan paling pnting jgn lupa buah tgn dan kaki lak utk org kl nie. Hehee.. ( gurau jer ) ;-)
Wink2!!
Kisah sondol-menyondol.
-
A: Mangsa
B: Lelaki
C: Perempuan sesuatu
F: The rest
Apa yang aku tulis ni kisah biasa yang kita selalu dengar dan baca kat
media sosial. Kisah sondol-me...
3 minggu yang lalu


Tiada ulasan:
Catat Ulasan