So, dah mnjadi kebiasaan kami every weekend pasti ada plan kemana2. Mggu nie agak lemau sedikit coz iris blum sihat sepenuhnya dan skrg mr.papa lak berjangkit demam. Tghari td mr.papa col ckp bdan die x daya, rsa cam lemah jer. Pastu sy ckp pegi la klinik klu tak tahan sgt, kang melarat lak demam tue. Blh plak dia ckp x payah la sbb dah nk blk dah pun. Lgpun msa die col dah ptg dah. Seb baik esk cuti, klu x confirm mc. Huhuu.. Sampai jer umah terus suh sapu bam kat kepala katanya pening kepala jugak.. Last2 tido ats sofa smbil diselimuti ngan toto. Harap2 bgn tido jap agi mr.papa sihat semula sbb sy nmpak badannya dh mengeluarkan peluh ngan jayanya.. ;-)
Nnti klu abg dah sihat leh kita jenjalan lg.. Huhuuu.
Aku dulu hantar surat resign sebab memang nak berhenti. Bukan acah-acah.
-
Macam yang aku pernah cakap, aku boleh terasa-rasa post macam ni akan
didelete. Betul pun. Tak lama lepas tu, dia delete, maybe sebab lagi banyak
kecam da...
3 minggu yang lalu


Tiada ulasan:
Catat Ulasan